Blå himmel..

 
 
 
 
Semester några dagar just nu och New York om två veckor..
Life is good!!
Eller ja, efter de här semesterdagarna så jobbar jag 11 dagar på raken innan jag åker men ändå.
Var läääänge sedan jag kände mig så tillfreds med livet som just nu!!
Roliga saker att se fram emot och världens bästa kompisar som förgyller tillvaron..det vore dumt att klaga!!
 
I lördags blev det vin på stan.. Började på Puta Madre och fortsatte på PC, Bishops arms och till slut 2112..
Får nog säga att Puta Madre var trevligast, men att betala 104 spänn för ett glas vin är kanske lite overkill..
Men jag går gärna dit igen för allt annat med stället var fantastiskt =)
 
I söndags var min kära mamma och hennes gubbe på besök ett par timmar..
De tog med sig min gamla sletna soffa..*skönt*
 
Igår var jag egentligen ledig men var inne och jobbade undan septemberschemat några timmar under dagen och på kvällen vart det filmmys med splatter a´la Evil Dead.. 
 
Idag skulle jag egentligen åkt hem till Halmstad men det körde ihop sig så jag spenderade eftermiddagen med Jessica, Jake och lille Ville i Haga istället =)
Åt en jättegod chevrésallad på "Jacob´s" och köpte en cardigan på El Bastardo.. 
Försökte bounda lite med Ville med medans Jessica var och fixade sin ögonfransar men han är väl lite för liten ännu..(snart 4 månader) och började grina efter några minuter i min omvårdnad..*panik*
Man vill juh att bästa kompisarnas barn ska tycka om en från dag ett =)
 
Nåväl.. Upp och tvätta imorrn och sen ner till Halmstad..
Ska bli nedrans kul att träffa min Hellebaby och hennes kids igen =)
 
Natti
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mortalia.blogg.se

Livet i allmänhet..på gott och ont!

RSS 2.0