New York, New York..

 
Klockan 06.20 imorgon bär det av från Landvetter till New York via Amsterdam.
Jag som vart ganska kolugn är numera lite av ett nervöst vrak..
Inte har jag packat heller eftersom jag måste tvätta först..tack och lov ska jag inte ta med mig så mycket eftersom jag vill ha plats till att shoppa =)
 
Mamma och hennes gubbe var precis här och hämtade Otyg som ska vara i Halmstad medans vi är iväg =)
Stackaren har fastat hela dagen eftersom han blir åksjuk och kräks när han åker bil :/
Gjorde lite ont i hjärtat när de åkte iväg men jag vet att han har det bra hemma hos mamma =)
 
Nu får jag nog ta tummen ur och sätta igång så att jag kommer iväg ikväll, ska sova hos Ikkle inatt och sen dra till Landvetter därifrån tidigt imorrnbitti..
 
Ses om en vecka =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mortalia.blogg.se

Livet i allmänhet..på gott och ont!

RSS 2.0