Ordning och reda..

 
Råkade hamna på en dejt ikväll..
Kan verkligen inte alls komma ihåg när det hände senast..3-4 år sedan typ?
Vi hade jättetrevligt..åt middag på Dubliners och satt och pratade och han är verkligen jättetrevlig,snygg och skitbra på alla sätt och vis..
Har träffats ute några gånger det sista året men jag var juh "i en relation"  (fast egentligen var jag tydligen inte alls det) tills i våras men när vi sågs på Sticky sist när RAM spelade så bytte vi nummer och har hörts av lite då och då sedan dess.
Hade vi haft den här dejten för en två-tre månader sedan så hade jag fallit pladask men ikväll hade jag tankarna någon helt annanstans..
Skit!! 
 
Vi kommer nog höras av igen oavsett men som kompisar just nu eftersom jag inte känner mig öppen för mer än så. Och uppenbarligen har jag något jag behöver ta itu med.
 
love sucks
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mortalia.blogg.se

Livet i allmänhet..på gott och ont!

RSS 2.0