Gräset är inte alltid grönare på andra sidan..

Har vart en lugn och ledig torsdag med huvudvärk och galen trötthet.
Farligt att sova till 11 när man gått upp vid 05-06 de andra dagarna..
Tvingade dock iväg mig för fika hemma hos Jenny, hon fick barn för 2 veckor sedan så jag fick äntligen träffa den lilla. 
 
Kajsa heter hon och vi klickade direkt..Ha ha
Mysigt med bebisar tills det är dags att byta blöja..så ännu ligger min livmoder i dvala..=)
 
Resten av veckan har vart lugn.. mest jobbat och vart på spökvandring med Micka istan.
Vet inte riktigt vad det är med mig nuförtiden men jag är less på allt bara.
 
Har jobbat på en del saker hos mig själv senaste månaderna, "stängt dörrar för att nya ska kunna öppnas", försökt ta mig tid till att rannsaka mig själv, försökt se saker från ett annat håll än jag brukar, låtit bli att fly när saker blivit för jobbiga osv..
Men jag känner inte att det gett något resultat, hade kanske för höga förhoppningar om att saker skulle bli på ett visst sett i slutändan. Att jag skulle komma ut starkare, må som en prinsessa och studsa fram på små puffiga moln kanske..
Men det är lättare att bara stänga av, låta saker rinna ut i sanden och behålla sitt pokerface och låtsas som att det regnar.
Det är så jag alltid gjort, det har inte alltid vart det bästa sättet men det har fungerat bättre än det här iallafall.
 
Dags att sova!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mortalia.blogg.se

Livet i allmänhet..på gott och ont!

RSS 2.0