Mitt perfekta liv!

 
 
 Tröttast istan och isäng innan klockan ens slagit åtta ikväll..
Det har vart en typisk jäkla jobbmåndag där det mesta bara har vart...måndagsaktigt??!
En "VAB", en sjuk, en som trodde att hon började senare och en som helt glömt av att hon skulle jobbat alls.
Det blev bra till slut, det blir det alltid men just innan allt klarnat upp så var irritationen ett faktum.
 
Ny dag imorgon, en ledig sådan dessutom..men..jag ska jobba ändå.
Dags att sätta igång med schemat på jobbet och jag ligger redan en dag efter, så det är därför jag valt att gå in och jobba. Istället blir det ledig helg hemma i Halmstad så det är helt klart värt det =)
 
Dags att fortsätta läsa "Mitt perfekta liv" av Maggan Graaf, det roligaste jag läst på länge faktiskt.
Jag gillar människor som bjuder på sig själva! 
Ska passa på att äta upp påsen med Polly Bilar som ligger kvar sedan förra veckan med, imorrn är det slut på det roliga och jag får hålla tillgodo med proteinshakes istället.
Dags att besöka gymmet igen efter några månaders uppehåll (om man inte räknar med boxpasset häromveckan, och det gör jag inte..dog redan under uppvärmningen...) nu när Jessica kan börja träna igen.
Skoj skoj!!!
 
Nattinatt
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mortalia.blogg.se

Livet i allmänhet..på gott och ont!

RSS 2.0