Snigelspår

Galet tråkig kväll och helt fantastisk rastlös är jag dessutom..=)
Har vart ledig idag med men jobbade 9-16 bara för skojs skull..
Kände att jag fick nog av ledighet förra veckan och att spara in en semesterdag är aldrig fel.
Dessutom kom en kompis in på ett spontanbesök så vi satt och pratade bort en halvtimme..*trevligt*
 
Efter jobbet gick jag till Stadium och köpte en fin sådan där "mobilhållare" eller vad f*n det nu heter, rosa är den dessutom, eftersom jag kände att det är dags att ge sig ut i motionsspåret igen..
Känner mig alltid så fjantig när jag springer med mobilfan i handen så ja, tänkte att det kunde vara en bra idé att införskaffa en sådan helt enkelt.. Dock kände jag rätt snabbt att den var obekväm och jag störde mig satan på att den satt på armen..
 Så den åkte av rätt snabbt och mobilen åkte ner i träningsbh´n istället, fungerade alldeles utmärkt  och lätt att plocka upp om man vill byta låt tex..=) Thank god for boobies!!!
 
Nåväl, har inte vart ute och sprungit sedan juni och kondisen är väl inte på topp så jag började med en PW..
Lite synd dock att kalla det för PW med tanke på resultatet nedan: Jag borde skämmas!
 
 
Japp..heja mig, dryga halvmilen på 47 minuter...*illa*
Men ja, positiva som vi är så kan det juh bara gå bättre iallafall =)
Gör ett nytt försök imorrn tänkte jag, med löpning dessutom.
Måste passa på att förbränna allt jag kan så att jag kan frossa i coctails och bagels i New York...*s*
 
Så..dags att skutta i säng och hoppas att morgondagen har lite mer spännande händelser att bjuda på!
 
Nighty
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mortalia.blogg.se

Livet i allmänhet..på gott och ont!

RSS 2.0